Assalamualaikum :)


Piwitttttttt . Aku suka gambar di atas :)
Like me and friend ;D

Awak awak awak . Akhirnyaaaaaaaaaaaaaa habis jugak tahun 2011 . Rindu dekat cikgu-2 | kawan yang sama kepala dengan aku | kelas | lain-2 . Ayat aku terabur laaaaaaaaaaaaaaaaaaa . Haaaaaaaaaaaaaacum tak sabar gila nak cuti sekolah nii . Tapi kita kita tak boleh sangat nak ejoin :') so sad . Hahaha just rileks ;D . Esokkkkkkkkkkkkkkk last sekolah kan kawan-2 . Ehhh sekolah lain da start cuti da tapi sekolah SMKK lambat gilaaaaaaaaaaaaaa nak cuti . Ye la kan nak cuti bersama SPM katakan :3 habis tuu cikgu form 3 tuu boleh pulak . Mana boleh ;D saya membantah . Hahaha ;D cikgu tak adil ! ehhh cikgu touching laaa . Okay kawan-2 cepat pujuk cikgu . Atotototo . Pang ! sebijik kena penampar dengan cikgu . Hahaha, sedap tak ? Macam nii la gayanya kalau TERlalu bosan . Semuanya kerja Aina mengarut ;D . Okay esok tarikh 18.11.2011 bermulanya cuti sekolah . Kringggggggggggggg ! Yahuuuuuuuuuu akhirnya bebas jugak daripada ancaman-2 sekolah . Hahaha ;D ape yang aku merepek nii ? 

Guys guys guys . Nampak tak gambar di atas ? Mesti laa korang nampak kan . Kalau tak nampak pakai spec mata . Woiii perli aku ke ? Macam aku kisah :3 hahaha . Esok kalau aku lompat dengan geng aku memang sah-2 orang kata "Ehhh ade orang gila laa" aku tempek karang dekat dahi kaaaau . Esok mesti hari paling berdebar-debar jantung korang kan . Dub dab dub dab dub dab ! dengan pantasnya dia mengepam . Tak pe kalau da terlalu laju sangat meyhh Aina perlahankan dengan cara pergi hospital pergi bedah lepas tuu innalillah . Hahaha ;D woiii Aina tak baik laa . Berdosakan kawan-2 ? Perangai Aina memang macam nii . Sape yang kenal Aina confirm pening kepala :)

Weyyyyyyyy kepada calon-2 UPSR uhhh mesti korang gembira dengan keputusan korang tu kan . Sape yang dapat result teruk tuu jangan laa bersedih sayang . Berusah lagi . Itu kata-2 ibu Aina :) Adik sepupu aku pun dapat jugak hari ni . Budak kau dapat bape A ? Gila bajet kau dengan aku . Mentang-2 la umur kita beza 1 tahun pun nak kecoh . Nak tahu siapa adik sepupu akuu tuu meyhh aku tunjukkan . Tayangan di mulakan :




                                                      Muhammad Qarin Izzat Bin Nadar

Yang ni pulak adik angkat aku . Ehh bukan adik angkat aku tapi makwe kepada si dia yang mulut becok di atas . Tayangan di mulakan :




                                                                 Amirah Aziera :)

Okay tayangan tamat . Aina bosan laaa asyik-2 nak update blog . Tengok da berhabuk blog Aina kan . Esok papehal Aina contact korang . Macam laaa aku ade no korang :3 okay babai . Muah kanan muah kiri cepat . Labiyouuuuu :*