Verdict Lavoca ;-)

Assalamualaikum wahai sahabat sekalian :)
#jangan jadi copy cat dekat sini
#kau nak copy ayat aku ? nanti dulu
#kau datang rumah aku dulu then bincang sama sama


Okay you see gambar at atas tuu . Wait The Verdict right ? Ohseeeeeeeeeem , aku sayang gila gila at group tuu . Group tu laa yang mengeratkan lagi aku dengan budak budak at group tuu . Maybe aku agak segan sikit , ye laa sebab ahli baru then aku tak kenal sangat budak budak at situ . Tapi nasib baik aku kenal sorang admin nyy yang bernama Suria Yana . Dia cantik weyy tapi malangnya dia da kapel hewhew ;D . Boleh dikatakan noti aku penuh dengan group nyy but group nyy sometimes kelakar , sometimes gila gila sikit , sometimes happening , sometimes huh mcm mcm laa ;-) budaknya semua cantik and handsome #jangan kembang tau hahahaha . Sejak aku masuk group tuu , ramai member aku ckp aku hot . Ohhh please laa kawan , hot tak bawa kemana mana punn . Tolong berhenti cakap aku 'hot' ! kepada sesape yang cakap mcm tu lagi aku akan labelkan diri dia yang  sebenarnya nak hot . Aku masuk group tuu bukan nak kerja hot tapi nak berKAWAN ! please laaaaaaaaaa :') aku tak larat setiap kali korang ckp aku hot laa , aku kejar hot laa , aku batak hot laa . Babi kau laaaa ! jari fuck aku bagi kau -!- okay sudah laaa , babai btw aku sayaaaaaaaaaaaang group Verdict Lavoca ! :-) Selamat Berkawan .